Pešky až na Klášťov | Kam s dětmi – aktivity pro děti a jejich rodiče

Registrační kód:
Zapomněl(a) jste registrační kód?
Aktuální registrační kód:
Nový registrační kód:
Opakovat nový registrační kód:

Zadejte registrační email.

E-mail:

Registrací se přihlásíte se do KLUBU KAM S DĚTMI a zároveň Vám bude umožněno vkládání akcí a tipů do databáze KAM S DĚTMI.
KLUB KAM S DĚTMI Vám bude pravidelně přinášet novinky, newslettery, exkluzivní výhody, slevy a soutěže.

Jméno:
Příjmení:
Telefon:
Instituce:
vyplňujte, pokud za ni budete vkládat do databáze
Kraj:
Souhlasím se zpracováním osobních údajů

Budeme rádi, když vyplníte i další nepovinné údaje, které nám mohou pomoct při vylepšování portálu Kam s dětmi. Naším cílem je být pro vás nejlepším rádcem a pomocníkem, když nevíte kam s dětmi. Tyto data nebudou dle Zásad o ochraně osobních údajů nijak zneužívány či předávány třetím osobám.

Rok narození rodiče:

> Pro děti ve věku:

0-14

> Popis

Okolí Vysokého Pole nabízí spoustu značených turistických tras. Chceme vám nabídnout i některé další neznačené trasy. Pokud se budete držet popisu tak nezabloudíte. Výchozím bodem je vždy místní hospoda Na Lesovni. Nejbližší trasa na Klášťov. Délka 9 – 12 km (mapa – modré tečky) Trasa ve od pohostinství Na Lesovni opačným směrem proti trase (žluté tečky) až k posezení u mostu přes Černý potok. Zde cyklotrasa prudce odbočuje doleva (na západ) vy budete pokračovat lesní cestou rovnou na sever. Po 150 metrech narazíte na rybník v lese. Ten obejde z levé stravy a prudkým stoupáním dojde až na vrcholovou, modře značenou trasu. Ještě než dorazíte na vrcholovou (modrou) trasu, na konci vysokého lesa je pramen Černého potoka se studánkou (hodně studená voda). Na vrcholové trase se dále doprava (východ) a značená trasa vás dovede až na vrchol Klášťova. Při dobré viditelnosti lze z vrcholového kamene vidět až Malou Fatru a Beskydy s Lysou horou. Pěkné výhledy na pohoří Bílých Karpat a okolí Vysokého Pole. Zpět se můžete vydat opačným směrem, nebo: Po sestupu z vrcholu k rozcestníku, pokračovat východním směrem po vrcholové modré k první odbočce lesní cesty napravo (na jih), po 100 metrech pramen potoka a podél potoka až k silnici z Vysokého Pole na Ploštinu. Po silnici pak pokračujte stále na jih až do obce, nebo: Po sestupu na silnici se dáte doleva směrem na Ploštinu (300 m). Muzeum odboje na Valašsku, kaple a památník obětem fašistického běsnění. V odpoledních hodinách možnost občerstvení v místní hospodě. Z Ploštiny pokračujete po zelené tur. značce směr Drnovice. Za památníkem, cca 200m. zelená odbočuje doleva, vy pokračujte stále rovně po polní cestě přes paseku s ovocnými stromy až na jižní okraj lesa (dále je obhospodařovaný lán) a podél lesa z kopce na západ. Zde je již vidět Vysoké Pole, nebo: Po sestupu z Klášťova k rozcestníku, doprava po vrcholové modré až pod Svěradov, rozcestník a po zelené doprava na Ploštinu. Dále možno jako předchozí nebo po silnici do Vysokého Pole. Rada: Trasu lze zkrátit, pokud zaparkujete auto na rozcestí Ploština-Černé potoky za vesnicí. Součástí parkoviště je i posezení.