pěší výlet na Jizerku | Kam s dětmi – aktivity pro děti a jejich rodiče

Registrační kód:
Zapomněl(a) jste registrační kód?
Aktuální registrační kód:
Nový registrační kód:
Opakovat nový registrační kód:

Zadejte registrační email.

E-mail:

Registrací se přihlásíte se do KLUBU KAM S DĚTMI a zároveň Vám bude umožněno vkládání akcí a tipů do databáze KAM S DĚTMI.
KLUB KAM S DĚTMI Vám bude pravidelně přinášet novinky, newslettery, exkluzivní výhody, slevy a soutěže.

Jméno:
Příjmení:
Telefon:
Instituce:
vyplňujte, pokud za ni budete vkládat do databáze
Kraj:
Souhlasím se zpracováním osobních údajů

Budeme rádi, když vyplníte i další nepovinné údaje, které nám mohou pomoct při vylepšování portálu Kam s dětmi. Naším cílem je být pro vás nejlepším rádcem a pomocníkem, když nevíte kam s dětmi. Tyto data nebudou dle Zásad o ochraně osobních údajů nijak zneužívány či předávány třetím osobám.

Rok narození rodiče:

> Pro děti ve věku:

0-14

> Popis

Začátek trasy je v Harrachově na Novém Světě u hotelu Motejlek - u benzinové pumpy. Po hlavní silnici asi 150 m výše a vlevo přes most - řeka Milnice. Po vedlejší silnici pak dále téměř v protisměru, nejprve skoro po rovině a později mírným, ale delším stoupáním až na Mýtiny. Od hlavní silnice jdeme stále po červené turistické značce. Můžeme však využít též místní autobusové dopravy a naší trasu začínat až na Mýtinách. Na Mýtinách za parkovištěm a garážemi u lesa odbočujeme z červené vpravo a po krátkém stoupání ihned za závorou pokračujeme vlevo- můžeme však i nadále po červené - tedy vlevo.. Po příchodu na rovinu v Kořenově, Údolí Naděje - /zde můžeme cestou před chatami vpravo na vlastní prohlídku tohoto údolí. Je zde též řada možností koupání - od žel. mostu se pak ale vracíme k chatám/ a dále vpravo na starý most přes řeku Jizeru. To jsme již na začátku Jizerských hor. U rozcestníku dále vpravo a stále po červené, nyní již bez odbočení, až na parkoviště pod Bukovcem. Celý tento úsek naší cesty vede téměř po vrstevnici až k závěru nás čeká větší stoupání po úbočí hory Bukovec.Zdatnější turisté si mohou dopřát výlet na samý vrchol hory Bukovec. Pokračujeme přes silnici a cestou u zimního kiosku přímo po tak zvané Jizerské lyžařské magistrále. Na vrcholu mírného stoupání, na rozcestí U bunkru odbočujeme po žluté vpravo. Mírným klesáním pak až do vlastní osady Jizerka k restauraci a pensionu Sklárna. Zde doporučuji návštěvu místního muzea - asi 100m přes místní silnici. Naše cesta pak pokračuje vpravo kolem hotelu Panský dům a restaurace Pyramida na parkoviště pod Bukovcem. Zde pak po místní silnici přes Václavíkovu Studánku na Horní Polubný. Zde u první chalupy- Perlička - vlevo po žluté. Klesáním pak až na místní silnici a zde opět vlevo až k budově vlakového nádraží v Kořenově. Varianta trasy: Pokračovat dále do Harrachova můžeme vlakem - s průjezdem jednoho tunelu a s přejezdem nám již známého železničního mostu. Hlavní trasa pokračuje po silnici níže a vlevo do Údolí Naděje na nám již známé rozcestí. Dále již stejnou cestou na Mýtiny a dále po místní silnici na začátek naší trasy.