Na kole až na konec Stromovky | Kam s dětmi – aktivity pro děti a jejich rodiče

Registrační kód:
Zapomněl(a) jste registrační kód?
Aktuální registrační kód:
Nový registrační kód:
Opakovat nový registrační kód:

Zadejte registrační email.

E-mail:

Registrací se přihlásíte se do KLUBU KAM S DĚTMI a zároveň Vám bude umožněno vkládání akcí a tipů do databáze KAM S DĚTMI.
KLUB KAM S DĚTMI Vám bude pravidelně přinášet novinky, newslettery, exkluzivní výhody, slevy a soutěže.

Jméno:
Příjmení:
Telefon:
Instituce:
vyplňujte, pokud za ni budete vkládat do databáze
Kraj:
Souhlasím se zpracováním osobních údajů

Budeme rádi, když vyplníte i další nepovinné údaje, které nám mohou pomoct při vylepšování portálu Kam s dětmi. Naším cílem je být pro vás nejlepším rádcem a pomocníkem, když nevíte kam s dětmi. Tyto data nebudou dle Zásad o ochraně osobních údajů nijak zneužívány či předávány třetím osobám.

Rok narození rodiče:
Jméno dítěte:
Datum narození dítěte:
Přidat dítě

Na kole až na konec Stromovky

> Otevřeno

celý rok

> Hodnocení

0  (0x)

> Pro děti ve věku:

0-14

> Popis

Cyklostezka, která začíná v Papírenské ulici v pražské Bubenči, navazuje na Stromovku a prodlužuje cyklodálnici A1 směrem k hranicím Prahy a dále podél řeky do Klecánek. Příjemnou projížďkou okolo Vltavy se dostanete k holešovickému Výstavišti nebo na opačnou stranu do Roztok. Cyklostezka A1 je severo-jižní páteřní trasa vedoucí podél levého břehu řeky Vltavy. Kromě pohybu po městě slouží stezka též k propojení s okolními městy (Roztoky na severu, Řevnice a Černošice na jihu). Severní část cyklotrasy A1 začíná před branami Výstaviště Holešovice. Kolem parku vede asfaltové cesta po které se dostanete k Planetáriu. Po asi tři čtvrtě kilometru přijedete na křižovatku u železničního viaduktu. Stezka A1 pokračuje rovně. Odbočíte-li vpravo, můžete přes Císařský ostrov přejet Vltavu a dostanete se na pravý břeh, kde lze navázat na cyklostezku A2. Stezka A1 vede na západní okraj Stromovky, kde podjedete železniční viadukt a odbočíte vlevo. Po mostku nadjedete bývalou železniční vlečku a dostánete se k ulici Papírenská s muzeem staré čističky odpadních vod. Zde začíná nový úsek určený k rekreační i každodenní dopravě. Trasa vede dál západním směrem po ulici Za Elektrárnou, podél břehu plavebního kanálu na Vltavě a dále po mlatovém chodníku severozápadním směrem. Střední část v prostoru plavebního kanálu je řešena jako stezka pro cyklisty s omezenou rychlostí 30 km/h a krajní části slouží pro chodce a cyklisty. Po kilometru vidíte po levé ruce železniční viadukt na trati Praha - Děčín. Zde se trasa A1 kříží se stezkou A17, která vede na Nebušice a Přední Kopaninu. V místě zvaném Podbaba by měl být v provozu přívoz na pravý břeh Vltavy. Cyklotrasa pokračuje podél řeky do čtvrtě Sedlec, kde je v provozu další přívoz. Oba přívozy jsou zařazeny do systému PID (Pražské integrované dopravy) a přepravují kola zdarma. Ze Sedlece je možné pokračovat podél Vltavy dále na sever, k Roztokám.